Forum rockofjapan.fora.pl Strona G│ˇwna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy
czzy zna w koncu ktos cos dobrego na dzikie mieso???????????

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum rockofjapan.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin [!]
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
"Forever Love"



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 752
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 22:09, 05 Kwi 2014    Temat postu: czzy zna w koncu ktos cos dobrego na dzikie mieso???????????

Ja tez sugerowa┼éam usuni─Öcie ca┼éej macicy, powiedziano mi, ┼╝e potem tworz─ů si─Ö torbiele na jajnikach, nie wiem co o tym my┼Ťle─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Ci─Ö serdecznie, jak i pozosta┼éych pisz─ůcych i czytaj─ůcych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bede moze odrasta─ç chociaz to sie rzadko zda┼╝a chyba... [link widoczny dla zalogowanych] monster sie jeszcze tak konczy...
Moje wyniki z badania krwi by┼éy w porz─ůdku opr├│cz : Probuj do skutku, na pewno sie w koncu otworzy. 2.She loves you Ja rodzia┼éam w Sok├│┼éce, 3 lata temu. dzi─Öki dziewczyny [link widoczny dla zalogowanych]
Proponuje odetnij sobie palce w mysl twojej idei , bo Bog za kazdym razem sprawi, ze odrosna . W piatek mam wizyte wiec sie wszytkiego dopytam u ┼║r├│d┼éa, tylko mam nadzieje, ┼╝e dotrwam do pi─ůtku Gdybym wierzy┼éa ┼Ťlepo w ka┼╝d─ů reklam─Ö, by┼éabym ju┼╝ po zabiegu. Charakterystyka --PROBIOTYKOW,ALKOHOLIZM............. Ale moze kiedys..jak troszke mi sie oponka zrobi Trzymajcie sie wszyscy, na prawde mysle ze to dobry trening mimo ze sama ma go tylko co tydzien Regine Bartka od razu stawa┼éy si─Ö proste
A macie tak czasem ze w swietle wasze zeby wydaja sie wam biale a bez oswietlenia ciemniejsze lub nawet zolte???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nareszcie troche slonca ....
[link widoczny dla zalogowanych]
Do podmywania u┼╝ywam myd┼éa szarego, albo Dove i to s─ů jedyne ┼Ťrodki, kt├│rych mog─Ö u┼╝ywa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Thomas_26 wcale nie mam niedowagi jak na m├│j wzrost ta waga jest ok i wcale nie chce tracic kilogram├│w tylko poprawic sylwetk─Ö aby zawsze wygl─ůda┼éa ┼Ťwietnie.Uwierz mi nawet takie osoby kt├│re z regu┼éy wygl─ůdaja dobrze moga mie─ç tkanke t┼éuszczow─ů.A ja tylko prosz─Ö o to aby┼Ťcie mi doradzili.Czy to a┼╝ tak du┼╝o?! [link widoczny dla zalogowanych] troch─Ö przesadzasz, nie zawsze da si─Ö tak zrobi─ç, szczeg├│lnie ┼╝e o ile pami─Ötam blizn─Ö masz spor─ů..
Pozwalasz, ┼╝eby Ci PIES SIKA┼ü NA ┼ü├ô┼╗KO? mo┼╝esz si─Ö odnie┼Ť─ç do tych uwag OWM ale ci─Ö┼╝ko b─Ödzie udowodni─ç ┼╝e druga strona m├│wi┼éa nieprawde.S┼éowo przeciw s┼éowu niestety. jesli to prawda to ile kosztuje taka wizyta u takiego lekarza? co do badania prolaktyny ja robi─Ö badanie raz na dwa- trzy miesi─ůce tak ju┼╝ od 5 lat. Pielegnacja to s├│l fizjologiczna/ morska /azulan / octenisept ! [link widoczny dla zalogowanych]
nast─Öpstwa s─ů bolesne, a rehabilitacja d┼éuga i uci─ů┼╝liwa; Co do orbitreka to Ja mam firmy kettler o kole zamachowym 12kg jest cichy (no,mo┼╝e jest przy je┼║dzie taki lekki jakby szum,ale mi to nie przeszkadza) i jestem zadowolona Ja r├│wnie┼╝ studiuj─Ö, jestem samodzielna, podobno bardzo atrakcyjna, ble, ble, ble... cholera to go ut┼éucz a nie juz 2 rok mu si─Ö przygl─ůdasz i nie wierz w te g┼éupie przes─ůdy. Witam -mo┼╝e mi pomo┼╝ecie !w grudniu dok┼éadnie 10 dosta┼éam zaproszenie do Canady teraz mamy 11 maj czy moge jeszcze je z┼éo┼╝yc na vise czy ju┼╝ przepad┼éo to zaproszenie ? ┼Üwi─ůt Wielkanocnych Witam wszystkich.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i jakies namiary??
[link widoczny dla zalogowanych]
3) 2-3 szklanki dziennie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A o mnie nikt ju┼╝ nie pami─Öta ;-( by┼éem tu kiedy┼Ť napisa┼éem kilka s┼é├│w i jestem nadal m─Ö┼╝czyzn─ů , chocia┼╝ bez sutanny, ale mn─ů te┼╝ si─Ö mo┼╝na zauroczy─ç Topik naprawd─Ö si─Ö rozkr─Öca oby tak dalej I o przyja┼║┼ä ksi─Ödza mo┼╝na zabiega─ç popieram !!! [link widoczny dla zalogowanych] 28 trening zaliczony
To nie cwiczenia.Joga nidra to odpoczynek.To rozmowa z soba samym lyb Bogiem.To ci nawet pomoze osiagnac lepszy kontakt z soba i z Bogiem. zrobilam test wyszedl negatywny ale wiem ze robilam go za wczesnie, Klasztory chroni─ů swoje receptury tajemnic─ů... pozdrawiam! ┼╣le by┼Ť si─Ö czu┼éa na w┼éasnym ┼Ťlubie a to najgorsze, co mog┼éoby Ci─Ö spotka─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
I can't wait to get back on that plane and sit in the seat properly. Jejku, jak dobrze wiedzie─ç, ┼╝e nie tylko u mojej z─Öby to koszmar. Chcesz by twoje dziecko by┼éo bezpieczne pod Twoj─ů nieobecno┼Ť─ç i ciekawie sp─Ödzi┼éo dzie┼ä? W┼éa┼Ťcicielk─ů paskudnych blizn jestem ju┼╝ od 35 lat. a dla mnie to zdecydowanie za wczesnie!!! odebralam zdjecia z zamknietymi oczami, otwieram i patrze.... -on na to, ze zamienia si─Ö w s┼éuch
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wtedy zapłaciłam 1000 zł za cesarskie cięcie ale było warto.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja aparat na nodze mam 2 raz pierwszym razem zamiast gipsu po zlamaniu a teraz zeby wydluzyc staw skokowy o 7 mm. Mo┼╝na stosowa─ç na brzuszek r├│┼╝ne mazid┼éa domowej roboty, je┼Ťli chcesz si─Ö w co┼Ť takiego bawi─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja nie skladalam o to uniewaznienie tylko byly malzonek a jednak ja dostalam a nie on. [link widoczny dla zalogowanych] nic mi nie przepisa┼é tylko kaza┼é czeka─ç do nast─Öpnego okresu, bo prawdopodobnie po okresie ten p─Öcherzyk peknie i po kolejnej miesi─ůczce mam zrobi─ç usg aby sprawdzic czy tak rzeczywi┼Ťcie si─Ö sta┼éo..czy kt├│ra┼Ť z was mia┼éa taki sam przypadek?
U mnie bez zmian, kolejny, 5 laser bedzie 11 grudnia, chodze tam bo w sumie nie wiem co moglbym oprocz tego, ale po tych 5 zabiegach niewielka poprawa, chociaz moze troszke lagodza blizne i przyspieszaja bledniecie, albo bardzo chce w to wierzyc. Pozdrawiam wszytkich i trzymam kciuki za pozostalych Mam 38 lat ,jestem mam─ů i ┼╝on─ů ale brak mi kole┼╝anek brak mi rozm├│w o niczym i o wszystkim , mo┼╝e tu znajd─Ö jakie┼Ť bratnie dusze? i potem na kontrole.. Mozecie cos powiedziec na ten temat?? [link widoczny dla zalogowanych]
Mia┼éam ┼éagodn─ů zmiane ale chirurg mnie powiadomi┼é ze to z czasem by sie w raka zamieni┼éo wiec dobrze ze to wycielismy. trzeba go troche wiecej na twarz nakladac jezeli chce sie miec szybki efekt ... Czy to mo┼╝liwe, ┼╝e tym razem mi si─Ö uda? Powiem Ci tak...bylam, ale to uczucie zawsze towarzysz, bo w tym roku odczuwam to samo, co Ty teraz mimo ze juz wiem jak to jest leciec samej zagranice, na czas dluzszy niz 2 tygodnie...I zawsze jest takie dziwne uczucie, ktore widze tez jest u Ciebie, ze wydaje sie nam ze qrcze jak wyjedziemy i wrocimy to juz nic nie ebdzie takie samo prawda? kurde chyba nie tak a raczej takwww.bocian.co.uk Benusik a czy Ty s┼éysza┼éa┼Ť, ┼╝e w ci─ů┼╝y mo┼╝na je┼Ť─ç maksymalnie 2 ┼éy┼╝ki otr─Öb├│w? On r├│wnie┼╝ zaprasza swoich zakochanych w szczeg├│lne miejsca .Takim miejscem jest Msza ┼Ťwi─Öta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum rockofjapan.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin [!] Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1